Bio ingredience

Ingredience níže uvedené jsou jen orientačním seznamem potravin vzhledem k mému zdravotnímu stavu. Nejedná se o pravidlo pro všechny. Každý je jiný, jedinečný a má své neduhy. Zdravě jíst, ale prospěje každému.

co ANO
  • maso: jehněčí, kuřecí, krůtí, kačení z domácího chovu
  • slepičí vejce z domácí snášky
  • zelenina: květák, brokolice, saláty, zelí, špenát, mrkev, fazolové lusky, rajče, cuketa, lilek, cibule, paprika, okurka, kedlubna, ředkvička, hříbky, kapusta, chřest, čajot, mungo, atd.
  • ovoce: třešně, meruňky, broskve, avokádo, vlašské a kešu oříšky, drobné bobuloviny (maliny, ostružiny, jahody, borůvky, goji – kustovnice čínská, brusinky, hroznové víno, brusnice borůvka)
  • bylinky: zázvor, koriandr, máta, petrželová nať, řapík, rukola
co ANO, ale méně
  • batáty, nezralý banán, luštěniny, pohanka, skleněné nudle
co NE
  • vepřové maso
  • chléb, pečivo (jakýkoliv) a těstoviny (jakýkoliv), a to i nudle do polévky
  • rýže, bulgur
  • škrobová zelenina – kukuřice, brambory, a to i bramborové lupínky, chipsy
  • banán, rozinky, mango, hruška, datle
  • mléčné výrobky, jogurty
  • džusy